MY THOUGHTS ON THE SUBJECT ARE AS FOLLOWS

My truth. My life.

Things kids say

019

 

A kiss on tv led to this:

“Oh no, they’re gonna sexed”

“WHAT?!? YOU DONT KNOW WHAT SEX IS!”

“Yes I do, it’s when you rub your bodies together and make a baby.”

 

This weekend we’re asking you to write 33 words that will make us laugh or smile. Even a chuckle will do. We look forward to the communal spirit lifting. Good luck!

Advertisements

Single Post Navigation

28 thoughts on “Things kids say

  1. Oh my goodness! They don’t miss a beat!

  2. Wow. Looks like you don’t have to have the talk now. That’s all there is to it, right? Too funny.

  3. Ha! This is funny and scary. Nice one, as usual.

  4. Draug419 on said:

    lmao! I think that’s more akin to how birds do it but…okay! xD Very adorable and funny.

  5. Oh this was soooo cute! Definitely got a laugh out of me!

  6. Kids really do say the darnedest things LOL! Hope you were drinking when she said that! 🙂

  7. Sigh…. I remember those days…. back when you can actually call it “a beautiful thing that happens between two people who love each other” and not get a response like “OMG Mom!!! That’s groooossss!!” Enjoy it 😉

  8. Heart stopping moment I’m sure… too soon. But funny, nonetheless. 🙂

  9. Yikes! I wish they could stay little just a little while longer.

  10. Hahahahahahaha!!!! My husband is looking at me funny because I’m cackling to myself. This was great!

  11. Well, that got a great laugh out of me….! 😉

  12. I’d leave a comment, but I have to go lower my eyebrows from my hairline now…
    Very funny!

  13. trifectawriting on said:

    Better than the explanation I just got from my youngest. Even though she knows all about human reproduction, she’s decided that the baby gets in there by cutting your stomach open, popping a teeny baby in, sewing the stomach back up and waiting. Ugh. She takes all the fun out of it.

  14. Hahaha! We got something similar from my older son. Talk about a choke-on-my-dinner moment 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: